Het Groot Omroepkoor wenst jullie fijne feestdagen!

Met dank aan:

Maaike Kitslaar en Benjamin Goodson voor hun belangrijke bijdrage voor het slagen hiervan, Gijs Leenaars voor het dirigeren van de opnamen, Georgi Sztojanov voor de geweldige jingle die hij speciaal hiervoor componeerde, Jan Jaap Kassies omdat hij onmiddellijk de Muziekschatten bibliotheek raadpleegde, Tom Peeters voor het maken van de audio-opnamen, regisseur Maurice Angenois en zijn cameraman Stefan Bijnen voor hun creativiteit en vakmanschap, de marketingafdeling van de Stichting Omroepmuziek, Annelie en Pieter voor het meedenken, Gert Jan, Charlotte en Judith voor hun persoonlijke bijdragen en natuurlijk alle koorleden voor hun tijd en enthousiasme.

Dit filmpje is mede mogelijk gemaakt door de Vrienden van het Groot Omroepkoor waar we bijzonder blij mee zijn.