Vrienden van het GOK

Houdt u ook van de prachtige klank van het Groot Omroepkoor? Hét professionele symfonische koor van Nederland dat op de belangrijkste podia van Nederland optreedt, a capella en met de beste orkesten! Wordt u ook betoverd door deze geweldige koorklank in de zaal, op de radio, de televisie en via livestreams?
Word vriend en geniet van speciale activiteiten en voordelen. Ontmoet anderen die uw liefde voor koormuziek delen. Woon repetities bij, wees eerder op de hoogte van het programma, geniet kortingen en gezellige bijeenkomsten met koffie en taart! Steun het Groot Omroepkoor met uw vriendschap en draag uw vriendschap uit! Op de site van de Vrienden van het Groot Omroepkoor vindt u alle informatie.

site_vrienden_groot_omroepkoor_1