In the Living Room

Kijk terug

Kijk hier het AVROTROS Vrijdagconcert van 19 maart 2021 terug op NPO Start. Onder leiding van Michael Gläser zingt het Groot Omroepkoor werken van o.a. Brahms en Bach.

Luister terug

Luister hier de NTR ZaterdagMatinee van 17 april 2021 terug. Onder leiding van Ed Spanjaard en m.m.v. Mathias Havinga zong het koor werken van Duruflé, Bart Visman (wereldpremière) en Saint-Saëns.

Luister hier Het Zondagochtend Concert terug van 7 maart 2021. Onder leiding van Peter Dijkstra zong het Groot Omroepkoor de Vespers van Rachmaninov.

Luister hier het AVROTROS Vrijdagconcert terug van 12 februari 2021. Onder leiding van Peter Dijkstra speelden het Radio Filharmonisch Orkest en het Groot Omroepkoor de Harmoniemesse van Haydn en het indrukwekkende In terra pax van Frank Martin.

Luister hier de NTR ZaterdagMatinee van 30 januari 2021 terug. Patrick Lange dirigeert het Radio Filharmonisch Orkest, het Groot Omroepkoor en een internationale solistencast in Leos Janáčeks aangrijpende opera Jenůfa.